Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

ik ben hier nieuw

Mede naar aanleiding van een bijeenkomst over het CI, heb ik me aangemeld op dit forum.Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen.Binnenkort heb ik een afspraak voor een intake in het UMCG.

Comments

  • Hallo Dita,

    Spannend om het ci traject in te stappen. Heleboel belangrijke en moeilijke keuzes om te maken. Wat vond je van de ci bijeenkomst? Hoe sta je tegenover het ci traject?

    groetjes,

    arno

  • Goedemiddag Arno,

    Ik vond de CIbijeenkomst verhelderend. De groep was klein hetgeen een persoonlijke insteek mogelijk maakt. ik heb vragen kunnen stellen, ervaringen van medekandidaten kunnen horen en natuurlijk de verhalen van de ervaringsdeskundige gevolgd.
    het heeft bruikbare informatie voor ons opgeleverd.
    Ik begin het traject pas als ik de intake heb. Ik weet nog niet eens of ik in aanmerking kom, maar gezien de criteria waarschijnlijk wel. Daar hoop ik maar op.
    het traject lijkt lang, maar daar zitten natuurlijk de diverse onderzoeken, de operatie, het genezen en de revalidatie in. Als je het zo bekijkt, valt het wel mee.
    De criteria lijken streng en al die onderzoeken en gesprekken misschien ook wel, maar als je bedenkt hoeveel tijd er in de revalidatie gaat zitten, dan wil je natuurlijk ook graag dat de operatie een succes wordt en het gewenste resultaat oplevert. Wat dat betreft kan ik het wel begrijpen.

    Wat betreft de keuzes: het ziekenhuis staat vast, merk CI ook bijna. en de rest is niet aan mij......
    Maar je hebt gelijk, het is een zeer belangrijke stap.

    Dita
Sign In or Register to comment.