Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

keuze stress

wel niet een CI?

Hallo,

ik ben nieuw in de wereld van CI. Ik draag sinds mijn 30ste (ben nu 52 jaar) hoortoestellen, mijn verstaanbaarheid is dusdanig slecht dat mijn KNO-arts mij in maart heeft doorverwezen naar een C.I. team.Sinds maart dit jaar zit ik op twee sporen beleid: kiezen voor een CI of doorgaan met hoortoestellen. Ik volg de voorbereidingen CI en via AC heb ik aanbevelingen gekregen voor hoortoestellen. Ik draag vanaf mijn 30ste Widex hoortoestellen en nu krijg ik als proef Phonak. Wouw wat een verschil in geluid. Ik kan niet wennen aan de harde geluiden van Phonak en mijn spraakverstaan wordt er niet beter door, maar voor mijn gevoel slechter. Mijn vraag is wat als ik kies voor een CI van Anatomic Bionics, is dit te vergelijken met de hoortoestellen van Phonak?? Is er verschil in horen van geluiden met CI's van verschillende merken?

Comments