Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

Ik ben spiksplinternieuw hier

Mijn naam is Edwin,

58 jaar en sinds 1999 erg slechthorende.
Diverse gehoortesten gedaan maar zat een aantal jaar geleden boven de grens om in aanmerking te komen voor een CI.
Vandaag op de Phonakclubdag geweest en wil nu eens een nieuwe hoortest laten doen hoe het nu is.

Comments

  • Hallo Edwin, mogelijk hebben we elkaar gisteren gesproken op de Phonakclub dag, ik was aanwezig bij de presentatie Ci. Zeker nuttig om na een aantal jaren weer eens een test te laten doen. Mocht je informatie nodig hebben of gewoon wat ervaringen delen of horen? Neem gerust contact op met een BEA mentor, ik heb er voorafgaand en na mijn implantatie veel aan gehad. Groet, Henk
  • Hallo Edwin,
    wat goed dat je weer aan het oriënteren bent naar een CI. Het is goed om daar op tijd bij te zijn. Succes met de volgende hoortesten, je 'hoort' het snel genoeg of je in aanmerking komt. Heb je vragen, schroom niet en neem contact op met een mentor: http://apps.advancedbionics.com/CTM/NL

    Groeten,
    Frances
  • Ik laat wel weten als er wat nieuws aan de horizon verschijnt.
  • IK heb inmiddels de hoortest gedaan en de uitslag met Dr. De Laat besproken.
    Hij gaf mijn formulieren mee om in te vullen wat ik natuurlijk gelijk gedaan heb.
    Ook al bericht dat de formulieren ontvangen zijn in het LUMC,
    nu vol spanning wachten wat de uitslag zal zijn.
    Henk/ Ik was inderdaad op de Phonak dag en we hebben een praatje gemaakt.
    Krijg volgende week ook een andere Wek & Waak systeem die ik nu heb is 1 flitser van defect.
  • Wat geweldig nieuws Edwin... ik herinner het me. En nu duimen joh... hou me op de hoogte alsjeblieft, en als ik iets kan doen of vragen beantwoorden, neem gewoon contact op.. Groet Henk
    PS; je vind me hier regelmatig, maar ook via de site: advancedbionics.com/nl "kom in contact met een mentor (bezoek de site maar eens image
Sign In or Register to comment.