Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

nieuw

voorstellen

Hallo, ik benLida 57 jaar jong en al sinds mijn jeugd ernstig slechthorend. ik draag 2 hoortoestellen en daarmee versta ik 70 a 80 procent in samenwerking met spraakafzien wat mij niet altijd goed afgaat. ook heb ik al sinds mijn 18e tinnitus en dit is soms zacht en soms heel hard aanwezig. ik ben 34 jaar getrouwd met Herman en wij hebben samen 3 mooie dochters en zijn allemaal uit huis en wonen op zichzelf. ook hebben wij een golden retriever van 5 maanden en een spaanse podenco hondje van 3 jaar. dan is er nog onze geadopteerde kater van 8 jaar en zo proberen wij het met elkaar leuk te maken in dit leven. ik ben huisvrouw en heb een krantenwijk in de namiddag.

gr.lida

Comments

  • Dag Lida, ik ben Henk, ietsje ouder dan jij (maar liefst 58 lentes jong). Slechthorend ben ik sinds 1996, progressief verloop. In 2012 was ik zover dat ik rechts geheel doof was en links een enorm verlies. December 2012 heb ik rechts een Ci gekregen. Een moeilijke maar geweldige goed uitgevallen beslissing. Nu bijna twee met een Ci kan ik weer zoveel meer. Communiceren gaat weer heel goed. Natuurlijk blijven er altijd wel lastige situaties maar over het algemeen functioneer ik (wat gehoor betreft haha) weer prima. Ik kan me voorstellen dat je vragen hebt, meer informatie wil.... reageer gerust! Elke vraag is goed en geven je graag antwoord. Groeten, Henk
Sign In or Register to comment.