accu's of batterijen
hoe lang gaan accu's mee ?
Wie heeft ervaring met accu's in ci's ?
Gaan ze per dag minimaal 16 uur mee zonder powerverlies ?
Of zijn er meerdere accu's nodig voor zulke lange dagen ?
0
Wie heeft ervaring met accu's in ci's ?
Gaan ze per dag minimaal 16 uur mee zonder powerverlies ?
Of zijn er meerdere accu's nodig voor zulke lange dagen ?
Comments
Henk
Lees mijn onderwerp maar eens: Ervaring met de Naída.
Ik denk dat het een ander dan wel duidelijk gaat worden voor je.
Mocht je nog vragen hebben laat het dan maar horen.
Cora
Wel handig als je er even bij zet welke accu's het zijn
Ik heb zelf de 110 (de kleinste) en die gaan idd ook een uur of 10 mee. In het begin haalde ik ruim 13 uur, maar dat lukt nu niet meer, denk ik
Ik heb ook de batterijen uitgetest de 675 plus en goedkope 675 batterijen en bij mij maakte dat nauwelijks iets uit. De gewone 675 gingen zelfs iets langer mee dan de plus!
De batterijen gingen bij mij iets maar dan 40 uur mee.
Cora
Lijkt mij trouwens niet zo slim om alleen batterijen mee te nemen op vakantie.
Batterijlade defect en dan kan jij je processor niet meer gebruiken. Ik neem mijn accu's mee + de oplader en als reserve batterijen en de batterijlade.
Ik denk toch dat je een survivalkit moet meenemen.
Cora
Cora
Zat gewoon bij de spullen incl. een setje 675+ batterijen in dezelfde kleur als de processor.
Cora
Ik heb inmiddels ook een aantal batterijen die 20 uur in totaal mee gaan.
Ik vind het allemaal wel snel op, met mijn hoorapparaat doe ik ruim 2 week ermee.
Mijn batterij voor mijn hoortoestel gaat ca. 20-21 dagen mee. (Phonak Naída III UP.
Cora
Hoelang de accu en batterijen meegaan hangt in belangrijke mate af van het gebruik. Met name welke programma's je gebruikt is bepalend voor de gebruiksduur van de accu of batterij. Gebruik ik alleen het standaard programma dan gaat een accu 12 uur of meer mee, afhankelijk van de accu (groot of klein). Gebruik ik daarnaast ook de ringleiding of RogerPen, dan is de verbruiksduur aanzienlijk korter.
Groet
Henk