Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

accu's of batterijen

hoe lang gaan accu's mee ?

Wie heeft ervaring met accu's in ci's ?

Gaan ze per dag minimaal 16 uur mee zonder powerverlies ?

Of zijn er meerdere accu's nodig voor zulke lange dagen ?

Comments

  • Hallo, geen idee welke processor je gebruikt - zelf gebruik ik de Naida en daarvan gaan de accu's doorgaans tussen de 9 a 10 uur mee. Voor lange dagen dus altijd een tweede accu nodig. Hen daar zelf nooit problemen mee zolang ik er maar voor zorg altijd een volle accu bij me te hebben. Groet
    Henk
  • Hallo Dove,

    Lees mijn onderwerp maar eens: Ervaring met de Naída.
    Ik denk dat het een ander dan wel duidelijk gaat worden voor je.
    Mocht je nog vragen hebben laat het dan maar horen.

    Cora
  • Originally posted by: Henk Hallo, geen idee welke processor je gebruikt - zelf gebruik ik de Naida en daarvan gaan de accu's doorgaans tussen de 9 a 10 uur mee. Voor lange dagen dus altijd een tweede accu nodig. Hen daar zelf nooit problemen mee zolang ik er maar voor zorg altijd een volle accu bij me te hebben. Groet Henk

    Wel handig als je er even bij zet welke accu's het zijn image

    Ik heb zelf de 110 (de kleinste) en die gaan idd ook een uur of 10 mee. In het begin haalde ik ruim 13 uur, maar dat lukt nu niet meer, denk ik image

  • Zo alert Renske... en inderdaad, die bedoelde ik ook
  • Voor de vakantie wil ik batterijen mee nemen, lijkt me handiger dan ook nog de lader van mijn accu's mee te nemen. Nou heb ik bij de audicien batterijen gekocht. Af en toe zegt de processor 'piep', maar dan zijn de batterijen volgens de tester nog vol. Even erop blazen helpt dan weer een flinke tijd, maar wie heeft er nou goede ervaringen met welke batterijen en waar koop je die? Volgens het boekje moest ik nr 675 Plus hebben, maar waar koop je die dan?
  • Ik heb de grote accu's van de Naída en die gaan bij mij ca. 27 uur mee.
    Ik heb ook de batterijen uitgetest de 675 plus en goedkope 675 batterijen en bij mij maakte dat nauwelijks iets uit. De gewone 675 gingen zelfs iets langer mee dan de plus!
    De batterijen gingen bij mij iets maar dan 40 uur mee.

    Cora
  • Hallo Sas64,

    Lijkt mij trouwens niet zo slim om alleen batterijen mee te nemen op vakantie.
    Batterijlade defect en dan kan jij je processor niet meer gebruiken. Ik neem mijn accu's mee + de oplader en als reserve batterijen en de batterijlade.
    Ik denk toch dat je een survivalkit moet meenemen.

    Cora
  • Ik gebruik uitsluitend de accu, is natuurlijk heel persoonlijk waar de voorkeur naar uitgaat. Tijdens slapen alles opladen en altijd voldoende op voorraad.
  • Henk ik gebruik ook alleen de accu's maar heb altijd de batterijlade en batterijen bij mij. Ben ik ergens onderweg dan heb ik altijd de batterijlade en batterijen zodat ik nooit zonder kom te zitten.

    Cora
  • Handig... toch eens over nadenken :blush:
  • hallo Cora, over batterij en batterijlade: zaten die in de beginset van CI of heb je die zelf apart aangeschaft? vraagje van Berit
  • Hallo Berit,

    Zat gewoon bij de spullen incl. een setje 675+ batterijen in dezelfde kleur als de processor.

    Cora
  • Mijn accus (de kleine) Choclear CP 920 gaan ook ongeveer 10 uur mee dus 1 dag is net voldoende voor 1 dag.
    Ik heb inmiddels ook een aantal batterijen die 20 uur in totaal mee gaan.
    Ik vind het allemaal wel snel op, met mijn hoorapparaat doe ik ruim 2 week ermee.
  • Hallo Edwin,

    Mijn batterij voor mijn hoortoestel gaat ca. 20-21 dagen mee. (Phonak Naída III UP.

    Cora
  • Hoi Cora en Edwin,

    Hoelang de accu en batterijen meegaan hangt in belangrijke mate af van het gebruik. Met name welke programma's je gebruikt is bepalend voor de gebruiksduur van de accu of batterij. Gebruik ik alleen het standaard programma dan gaat een accu 12 uur of meer mee, afhankelijk van de accu (groot of klein). Gebruik ik daarnaast ook de ringleiding of RogerPen, dan is de verbruiksduur aanzienlijk korter.

    Groet
    Henk
Sign In or Register to comment.