Je ideale Ci
Stel: je hebt de mogelijkheid je ideale Ci te ontwerpen
Hoe zou jouw ideale Ci eruit zien?
Wat moet je Ci kunnen, hoe wil je graag dat je Ci er uit ziet, welke toekomstwensen heb je m.b.t. je Ci?
Ben reuze benieuwd wat jullie gedachten en wensen zijn. Laat je fantasie gaan en deel het met me/ons?
Groet
Henk
Wat moet je Ci kunnen, hoe wil je graag dat je Ci er uit ziet, welke toekomstwensen heb je m.b.t. je Ci?
Ben reuze benieuwd wat jullie gedachten en wensen zijn. Laat je fantasie gaan en deel het met me/ons?
Groet
Henk
0
Comments
Maar wat dacht van een "zelfdenkende processor"? Een die zich volledig automatisch aanpast aan de situatie waarin je verkeerd? Dan zou zelfs een afstandsbediening veel minder noodzakelijk kunnen zijn.
Geïmplanteerd maar dan moet alles automatisch gaan en nagenoeg gelijk zijn aan een normaal gehoor. Dat laatste zal wel een utopie blijven voorlopig.
Tot die tijd doe ik het gewoon met een duidelijke kleur voor mijn CI en een zwarte autoplastiek voor mijn hoortoestel. Op deze manier valt het tenminste op dat ik gewoon slecht hoor en kan men er rekening mee houden.
Hoef ik het ook niet steeds uit te leggen!
Cora
En.. hoop dat leven, of we het meemaken? Zien we wel, voorlopig hartstikke tevreden met wat we nu al kunnen horen toch?
Groet,
Henk