Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

na de operatie

complicaties

Wie oh wie heeft ervaring met complicatie('s) na de operatie? Ik ben bijna drie weken geleden geopereerd en heb nog steeds een bult op de plaats van het implantaat. Die moet weg middels een operatie, volgende week. Volgens de otoloog zou het implantaat moeten kunnen blijven zitten, maar ik durf op niets meer te hopen. Waardoor komt het? Afstoting? Het lijkt niet ontstoken. Heeft iemand dit eerder gehad?

Comments

  • Ach wat een vervelend bericht... ik heb er zelf geen ervaring mee. Kan slechts hopen dat er iemand is die echt kan reageren op deze vraag. Het is niet veel maar wil je heel veel sterkte wensen, leef met je mee. Ik ga zoeken binnen mijn netwerk of ik iemand kan vinden die je kan antwoorden. Sterkte! Groet, Henk
  • Hoi Sas64! Ik ben heel benieuwd of je nog steeds complicaties ondervindt. Ik heb hier 'gelukkig' geen ervaringen mee, maar ik vroeg me af of het een 'extra' bult was bovenop de bult die het implantaat zelf geeft onder de hoofdhuid?
  • Wat grappig, ik heb geen bult, althans niet onder de hoofdhuid waar het implantaat zit. Eerder een kuiltje. Zal wel de operatietechniek zijn die gebruikt is? Of gewoon een harde "kop". (kan natuurlijk ook verval zijn, ben niet de jongste meer -image
  • Hallo Henk,

    Ik denk dat je toch geen harde "kop" hebt maar gewoon een dunne schedel wat waarschijnlijk gewoon door de leeftijd komt. image

    Ik zelf voel duidelijk het hele implantaat zitten. Misschien wordt de operatie per ziekenhuis anders uitgevoerd? Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat ze de schedel op de plaats van het implantaat iets uitfrezen?


    Maar volgens mij gaan wij nu voorbij aan de vraag die werd gesteld. Een operatie om de bult weg te halen die na de operatie is ontstaan? Ik heb dat eenmaal eerder gelezen.
    Natuurlijk de vraag aan sas64 hoe het nu gaat.

    Cora
Sign In or Register to comment.