Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

CI implantaat

mijn ervaring

Goededag,

Ik ben Piet van der Haak en er is bij mij op 4-9-2014 een CI implantaat inbebracht, en op 7-10-2014 is hij aan gesloten.

Comments

  • Hallo Piet,

    Ruim zeven maanden geleden aangesloten dus. Ik hoe bevalt het? Tevreden met het resultaat tot op heden? Welke processor gebruik je?

    Groet,
    Henk
  • Hallo Piet,

    Uiteraard eerst van harte welkom op dit forum.

    Natuurlijk zijn wij nieuwsgierig van welke processor jij gebruik maakt en hoe jouw revalidatie is verlopen / verloopt.

    Cora
  • Hi Henk,
    ik wil even een paar vraagjes beantwoorden ik ben ten eerste heel blij met mijn C I .want ik ben na mijn operatie
    heel mijn rest gehoor kwijt geraakt
    maar de televisie en de radio is voor mij heel moeilijk .thuis gaat het prima maar met meerdere mensen lukt het mij niet te ver staan
    Ik ben 79-jaar dus ik wil noch wel genieten en het sporten gaat mij goed af ik heb Naida CI heb het na 7-maanden nog zin om nog woordjes te oefenen of komt er toch geen verbetering meer.

    groet piet
  • Hallo Piet,

    Ik draag ook de Naida. Wat fijn dat je plezier kan beleven aan het sporten.

    Zeven maanden is best een aardige tijd, maar ik denk dat oefenen zeker nog zin heeft zolang je nog niet verstaat zoals je zou willen. Misschien afstappen van de bekende rijtjes aan woorden oefenen en gewoon wat korte zinnen, zinnetjes die je het meest zou gebruiken in het dagelijks leven. Bij mij werkte dat heel goed.
    Radio, TV en gesprekken met meerdere mensen in een ruimte zijn lastig voor veel Ci gebruikers. Ik had het ook. Inmiddels heb ik de beschikking over de RogerPen van Phonak. Geweldig Piet, zo goed is dat ding. Gesprekken met meerderen mensen tegelijk gaan zo ontzettend veel beter. Radio/TV, eerlijk gezegd gaat ook dat ongelofelijk goed. Ik mis niets meer. Zelfs telefoneren met deze RogerPen is onwaarschijnlijk goed.
    Op de site van Phonak kan je er veel over lezen, maar ook je audioloog kan je er alles over vertellen.
    Ik werk niet voor Phonak hoor image ik beschrijf slechts mijn eigen ervaring.
    Veel succes,
    Henk
Sign In or Register to comment.