Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

Mijn verhaal: Hans Brinkel

Hoi allen,

Mijn revalidatie is inmiddels succesvol afgerond.
Op 21 mei 2015 had ik op 65 db een foneemscore van 55 %
28 mei zat ik op 72 %
15 juni op 84 %
Gisteren 31 juli , 2015 de voorlopig laatste test gekregen en zit ik op 89 % score.

Tevens een test laten doen met op rechts mijn gehoorapparaat in en dat leverde zoals ik al verwachte geen meerwaarde meer op. (heb mijn gehoorapparaat gedurende twee weken ingehad). Ik ga nog proberen of ik mbv audicien nog iets kan afstellen ,maar verwacht geen goed resultaat hiermee. Moet vooralsnog concluderen dat mijn gehoor op rechts gewoon te slecht is geworden voor een gehoorapparaat. Thans heb ik er meer last van dan plezier.

Afstelling van CI, de laatste keer de instellingen niet meer gewijzigd..ben tevreden hoe het nu klinkt. de nare toontjes en de slis geluidjes zijn er nu wel uit. Lichte mate van galm zit er nog wel in..maar minimaal

Het leuke is dat ik nu weer van muziek kan genieten. Op dit punt heb ik gewoon 35 jaar stilgestaan...dus ben begonnen met het downloaden van muziek uit de jaren 70/80/90 voor op mijn mobieltje :)
Ik stream dit door met mijn compilot..werkt perfect!
Nog mooier klinkt de muziek via een Bose soundbox via bluethoot.
Heb onlangs dus een Bose soundbox gekregen...dit was mijn mooiste kado sinds jaren wat ik heb mogen krijgen
Telefoneren gaat ook gewoon goed.
Mag spreken van een succesvolle revalidatie en operatie.
Van het eea heb ik een foto en een filmpje gemaakt.
Wil jullie langs deze weg bedanken voor de support en ondersteuning!
Hartelijke groeten,
Hans Brinkel
link naar filmpje toen ik mijn Bose soundbox kreeg, geluid lekker hard zetten :)

http://vid226.photobucket.com/albums/dd246/hbrinkel/Algemene fotos/VID-20150620-WA0035.mp4

En je bent nergens zonder de nodige support
http://i226.photobucket.com/albums/dd246/hbrinkel/Algemene fotos/1435695133615 1.jpg
Sign In or Register to comment.