Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

koppeling Phonak naida ci met Phonak compilot

Hoi,
.
Afgelopen week heb ik voor de televisie de phonak tv link S tweedehands gekocht op marktplaats, hier zat ook een compilot bij.

Van het LUMC waar ik gisteren was, begreep ik van 1 van de medewerkers dat ik de nieuwe compilot zelf een koppeling kan laten maken met mijn ci.

De audicien Beter horen zegt dat dit alleen kan in het ziekenhuis.

Hoe dan ook...het lukt mij niet om zelfstandig mijn ci te koppelen aan mijn phonak compilot.
Wat doe ik fout en wie heeft er gelijk?
enige tips?
alvast dank voor de reactie's.
mvg
Hans

Comments

  • Ik heb er zelf ook veel miserie mee gehad. Ik heb het laten doen door iemand van AB omdat ze waae ik ging niet begrepen waarom het niet werkte. Maar dat kwam omdat alles ingesteld was voor hoortoestellen.
  • Dank voor je reactie LientjeM. Kan natuurlijk niet zo zijn dat je voor elke accessoire dat je koopt een afspraak moet gaan maken met het ziekenhuis om te koppelen..toch? Hoop dat AB hiervoor een service punt inricht of mogelijk maakt om langs te kunnen komen. Of periodiek een rondje door het land maakt op meetings of symposiums of zo?..zomaar wat suggestie's ;)
    Kun je hiervoor een afspraak maken bij AB om het te laten koppelen?
  • De compilot kun je alleen koppelen in het ziekenhuis(als je hem ook als afstandbediening wil gebruiken). Als je een hoortoestel erbij gebruikt, mag deze compilot nergens aan gekoppeld zijn. Dus dan moet de audicien de koppeling via de pc eruit halen. Als je hem alleen als streamer wil gebruiken, is de koppeling eruit halen door de audicien voldoende.
  • Hoi, De ci en gehoorapparaat op rechts zijn beide gekoppeld aan compilot 1. Edoch ik draag sinds een week mijn gehoorapparaat op rechts niet meer daar dit weinig tot geen extra meerwaarde meer heeft sinds ik een ci draag.
  • Hans, is het intussen in orde?
  • Hallo Lien, mijn probleem is ondertussen opgelost door audicien. Ben nu in bezit van twee vlekkeloos werkende compilot's (wat een luxe he :) )
Sign In or Register to comment.