Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

compilot met Phonak tvlink 2

ik heb een CI rechts en een hoortoestel links met een compilot en overweeg en Tvlink 2 aan te schaffen, voor het luisteren naar tv, radio en muziek, kan iemand mij vertellen wat de ervaringen hiermee zijn? Het samengaan van het ontvangen van het signaal van de Compilot werkt wel, maar ik vindt dat dit beter zou moeten kunnen, en om nu daar een TVlink 2 bij te voegen, ik heb mijn twijfels, wie heeft ervaring er mee

Comments

  • Hallo Jaap,

    Onze situatie is vrijwel identiek. Rechts Naida CI en links Naida hoortoestel. Ervaring heb ik met zowel de Compilot als de TV link. Hoewel het vele malen beter was dan helemaal niets horen. Inmiddels gebruik ik de RogerPen van Phonak. Muziek en TV luisteren is nu echt heel fijn.

    Groet
    Henk
  • Dag Jaap,
    De TV link is echt een welkome aanvulling als je veel televisie kijkt. Als ik voor mezelf spreek: met behulp van TV Link kan ik veel meer verstaan van wat er wordt gezegd in programma's. DWDD, het journaal etc. daar heb ik bijna geen ondertiteling meer voor nodig. Als ik gewoon normaal televisie kijk met het geluid 'op afstand' kan ik het niet woordelijk verstaan. Dus een waardevolle aanvulling! Mijn moeder (ook CI-draagster) gebruikt sinds kort ook de TV link en is hier lyrisch over. Succes en alvast veel luisterplezier :)
Sign In or Register to comment.