Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

Mentor

Ik ben nieuw hier op dit forum omdat ik in het traject van ci zit. Nu wil ik graag weten wat een mentor precies voor je kan doen. Kan diegene mij begeleiden in het revalidatietraject? Of is een mentor meer voor wat anders bedoeld? Alvast bedankt

Comments

  • Dag Mirjam,

    We kennen elkaar van de huiskamerbijeenkomst in Den Haag. Inmiddels ook regelmatig mailcontact.
    Wat een mentor kan doen?
    Deze site is vooral de plaats om te chatten, vragen te stellen en verhalen te delen over cochleaire implantaten en gehoorverlies.
    Mentoren helpen met hun antwoorden, hun tips en vooral hun ervaringen (aanstaande) CI gebruikers.
    Een CI traject is een ingrijpend gebeuren. Veel vragen, veel onduidelijkheden en onzekerheden. Mentoren kunnen je daarin heel goed bijstaan.
    Mentoren zijn zonder uitzondering AB gebruikers.
    Ik hoop dat dit iets aan duidelijkheid geeft?

    Je concrete vraag; kan een mentor je begeleiden in het revalidatieproces? Hier, via deze site zeer zeker. Als het gaat om fysieke begeleiding naar ziekenhuis etc... zal dat niet eenvoudig zijn. Alle mentoren zijn vrijwilligers, waarvan de meesten nog werkzaam of studerend. We hebben al prive contact, dit laatste wil ik graag via de mail met je overleggen en meezoeken naar een oplossing.

    Graag maak ik je attent op twee heel goede CI informatiebijeenkomsten in Vianen bij Advanced Bionics op 22 en 23 februari a.s.
    Tijdens deze informatiebijeenkomsten zullen ervaren CI gebruikers aanwezig zijn en hun ervaringen delen. Je kan een op een met mentoren in gesprek.
    Ik zal je de uitnodiging mailen.

    Hoop je hiermee wat geholpen te hebben en Mirjam... vragen? Aarzel niet en stel ze alsjeblieft.

    Groet
    Henk
  • Hoi Mirjam,

    Fijn dat we elkaar vanmiddag voor en na de vergadering in Den Haag nog even troffen.
    Snel weer contact!

    Groet
    Henk
  • Dag Henk,
    Bedankt voor je reactie.
    Maar ik heb een vraag..
    Wat bedoel jij met mentoren zijn zonder uitzondering AB gebruikers?
    Ik hoor het wel van je.
    Groetjes,
    Mirjam.
  • Hoi Mirjam, De hier op deze site aanwezige mentoren zijn Ci gebruikers met een AB Advaced Bionics implantaat. Spreek je spoedig. Groet, Henk
Sign In or Register to comment.