Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

Compilot 2 met een CI en hoortoestel van Phonak

Ik heb de compilot 2 aangeschaft om beter tv en muziek te kunnen luisteren, maar heb ontzettend vaak en veel dat het geluid gaat schetteren, wegvalt, en maar heel soms een goede verbinding.
Dit is niet om aan te horen, zodat ik maar weer de ouderwetse ringaansluiting aan gezet heb. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Is er iets wat ik niet goed doe, of dat er afgesteld zou moeten worden. heb nu ruim € 300,00 euro uitgegeven en als het niet beter kan, kan ik het gewoon niet gebruiken. Hoor graag een oplossing.

Comments

  • edited March 2016
    Beste Jaap,

    Wij vinden het spijtig te lezen dat u problemen ondervindt met uw aangeschafte ComPilot. Ondervindt u de problemen op uw CI, op uw hoortoestel of op beide? Krijgt u het geluid binnen op zowel uw CI als hoortoestel?

    Voor een CI van Advanced Bionics moet de ComPilot actief worden gezet in de software. Andere CI’s werken niet samen met de ComPilot. Daarnaast werkt een ComPilot 2 niet samen met een CI.

    Wij willen u verzoeken contact op te nemen met Phonak (tel.nr. 088 600 8850 of info@phonak.nl), zodat wij een beter inzicht krijgen in uw problemen en met u op zoek kunnen gaan naar een oplossing voor uw problemen.

    Met vriendelijke groet,

    Advanced Bionics Benelux
Sign In or Register to comment.