Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

Neptunes in bad?

Beste

Ik heb een vraag over de waterdichtheid van de Neptunes. Mijn zoon heeft zijn Neptunes nu 5 weken en we zijn er heel tevreden over. Wat me wel zorgen baart is dat wanneer hij ze draagt in bad er een druppeltje water onder het dekseltje zit aan de kant waar je de Connect aansluit. Dit is zo bij zowel de linker als rechter Neptune. Moet ik me hierover zorgen maken of is dit normaal? Ik kan me voorstellen dat als dit gebeurt met zeewater het wel problemen kan opleveren.

Vriendelijke groeten

Kim

Comments

  • Hoi Kim,

    Ik ben meer ervaren met de Naida en minder met de Neptune. Ik heb een andere mentor gevraagd even de te reageren. Zij heeft veel meer ervaring met de Neptune dan ik.
    Reactie zal vast snel verschijnen van haar.

    Groet,
    Henk
  • Bedankt Henk!
  • Hallo Kim,

    Het klopt inderdaad dat er wel eens een druppel water onder het kapje van de Neptune kan komen, dat ervaar ik zelf ook. Dit is geen probleem. Zolang er maar geen water aan de zijde van de batterij komt. Afdrogen na het bad en 's avonds in de droogdoos is voldoende.
    Wanneer je met de Neptune in zee bent geweest, kan je hem afspoelen om het zout te verwijderen en dan s avonds weer in de droogdoos doen.

    Veel badderplezier voor je zoon!

    Maaike

  • Dag Maaike

    Bedankt voor je antwoord! Droog je de binnenkant dan gewoon af met een propere handdoek of gebruik je een microvezeldoekje? Moeten de Neptunes elke dag in de droogdoos? Ik doe dat nu wel, maar dat is waarschijnlijk niet nodig als ze niet in contact gekomen zijn met water...

    Groetjes

    Kim
  • Dag Kim,

    Ik droog het af met wat voorhanden is, zolang er maar geen pluisjes achterblijven die het contact kunnen verstoren. In principe is het advies wel om ze elke dag in de droogdoos te doen. Maar zelf doe ik dat niet. En ik weet meerderen met mij. Maar mijns inziens is er ook verschil met de plek waar je hem draagt. Op een zweterige plek of niet en of hii bijv vochtig wordt met spelen/sporten/regen.

    Groetjes!
  • Ok, bedankt voor je antwoord!

    Groetjes
  • Dank je wel Maaike en Kim, veel succes.
Sign In or Register to comment.