geluid bij gebruik van aquacase of clip
Nog steeds heb ik problemen met paardrijden. de processor valt regelmatig van mijn oor af. Ik moet dan afstappen en alles opnieuw installeren. Ik wil een andere oplossing. overweeg nu de processor van het oor af te gaan dragen ,met een clip of aquacase. Wie heeft er ervaring mee? Blijft het geluid hetzelfde? Kun je alle programma's blijven gebruiken?? blijft een clip of aquacase goed zitten??Hoop dat iemand mij een advies/antwoord kan geven.
Bertie jongen.
Bertie jongen.
0
Comments
bedankt voor je reactie.
Wat betreft het draagcomfort van de aquacase is het denk ik even zoeken naar de meest prettige plek.
Plaatsen aan de bovenarm met gebruik van de meegeleverde band ervaar ik als meest prettig. Blijft bovendien uitstekend op zijn plek zitten. Hardlopers bijvoorbeeld vinden dit ook de meest comfortabele plaats om te bevestigen. Om de hals dragen ken ik geen voorbeelden van. Als ik me daar een voorstelling bij maak lijkt het mij persoonlijk niet fijn.
Zoals genoemd, het is even zoeken naar de meest fijne plek.
Laat je t.z.t. weten hoe jij het als fijn ervaar?
Groet
Henk
Je merkt; weinig verstand van paardrijden
Fijn dat je de juiste oplossing heb gevonden. Succes! En, als je wilt, laat t.z.t. eens weten hoe het bevalt deze oplossing?
Groet,
Henk
groetjes, Bertie.
Laat t.z.t. weten of het met paardrijden ook bevalt?
Groet
Henk
Groet
Henk