Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

geluid bij gebruik van aquacase of clip

Nog steeds heb ik problemen met paardrijden. de processor valt regelmatig van mijn oor af. Ik moet dan afstappen en alles opnieuw installeren. Ik wil een andere oplossing. overweeg nu de processor van het oor af te gaan dragen ,met een clip of aquacase. Wie heeft er ervaring mee? Blijft het geluid hetzelfde? Kun je alle programma's blijven gebruiken?? blijft een clip of aquacase goed zitten??Hoop dat iemand mij een advies/antwoord kan geven.
Bertie jongen.

Comments

  • Mijn advies is geen aquacase omdat die onder de cap/toque komt te zitten. Ik zou adviseren een steunframe-open oorstukje te nemen en/of een spoel met een sterkere magneet. Mocht dit niet afdoende zijn kun je proberen om een processor van het lichaam af te dragen.
  • dag Ed, de spoel blijft wel zitten die fixeer ik met een haarband.de rand van de cap duwt regelmatig tegen de processor en daardoor blijft de oorhaak niet zitten, Ik zou de aquacase dan om mijn hals dragen denk ik ,ik ben vooral benieuwd naar het geluid, blijft dat hetzelfde?
    bedankt voor je reactie.
  • Hoi Bertie,

    Wat betreft het draagcomfort van de aquacase is het denk ik even zoeken naar de meest prettige plek.
    Plaatsen aan de bovenarm met gebruik van de meegeleverde band ervaar ik als meest prettig. Blijft bovendien uitstekend op zijn plek zitten. Hardlopers bijvoorbeeld vinden dit ook de meest comfortabele plaats om te bevestigen. Om de hals dragen ken ik geen voorbeelden van. Als ik me daar een voorstelling bij maak lijkt het mij persoonlijk niet fijn.

    Zoals genoemd, het is even zoeken naar de meest fijne plek.

    Laat je t.z.t. weten hoe jij het als fijn ervaar?

    Groet
    Henk
  • hallo Henk, gisteren in Nijmegen geweest, alles bekeken en heb uiteindelijk gekozen voor de clip. de aquacase is erg groot en ik zal nooit onder water gaan dus mij lijkt de clip voldoende.de bevestiging om de arm is onhandig omdat dan de lange kabel in de weg zit met poetsen en opzadelen. Bij buitenrijden kan hij bovendien makkelijk aan een tak blijven hangen .Alles is besteld en hopelijk was het de juiste beslissing. Gr. Bertie.
  • Hallo Bertie,

    Je merkt; weinig verstand van paardrijden :)

    Fijn dat je de juiste oplossing heb gevonden. Succes! En, als je wilt, laat t.z.t. eens weten hoe het bevalt deze oplossing?

    Groet,
    Henk
  • ik was nog niet tevreden, heb contact met Vianen AB gehad en vandaag gesprek.je wordt daar altijd zeer prettig ontvangen en krijgt uitgebreid en goed informatie. Ik heb de aqa-case uitgeprobeerd met cap op en het geluid is prima. Het is bovendien de meest veilige manier om de processor van het oor te dragen.er was niet alles voorradig dus nog even wachten om het uit te proberen. En wie weet waag ik dan ook ooit "een duik ".
    groetjes, Bertie.
  • Wat leuk, toch de AquaCase... Ik ben er enorm blij mee, gebruik hem heel veel, niet alleen met zwemmen maar ook in situaties waarin ik hevig transpireer.
    Laat t.z.t. weten of het met paardrijden ook bevalt?

    Groet
    Henk
  • zaterdag voor het eerst op het paard met de aqua-case. Wat een fantastische uitvinding. Eindelijk weer helemaal ontspannen kunnen rijden en alle aandacht bij het paard i.p.v. bij de processor. Ik kan hem met de clip aan mijn truitje vastmaken of ik gebruik het halssnoer en hij hangt onder mijn bodywarmer. Het geluid blijft prima dus ik ben er heel blij mee.
  • Wat een mooi bericht. Prachtig! Weer een mooie stap op je hoor reis. Fijn dat je dit wilde delen met ons.

    Groet
    Henk
Sign In or Register to comment.