Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

Compilot met Iphone 6

Is er iemand die de compilot gebruikt met de iPhone 6?
Ik heb 2 telefoons gekoppeld een Samsung (prive) en een IPhone(werk).
Nu heb ik het probleem dat als je op de iPhone een toets aanraakt er "bluetooth audio" op mijn oren klinkt, je wordt er gek van.
Op de Samsung is het de optie aanraakgeluiden die je uit moet zetten maar heeft iemand een idee welke optie dit is op de iPhone?
Inmiddels al contact gehad met Phonak en met Apple maar het probleem blijft.

Comments

  • Hinderlijk probleem als je continu bereikbaar wilt zijn. Ik gebruik de compilot met iPhone 6s en dat gaat prima met telefoneren. Als je de compilot verbinding aan laat staan met de iPhone geeft de bluetooth verbinding geluid en staat aan zodra je het toetsenbord aanraakt en bij inkomende berichten Alleen het scherm aanraken activeert de verbinding niet. Dat is inderdaad erg hinderlijk zodat ik de verbinding normaliter uit heb staan. En alleen gebruik als ik een goed telefonisch gesprek wil voeren.
  • Dankjewel "fokkeposma" voor de reactie,
    Ook Apple heeft inmiddels weer gereageerd en het probleem opgelost.
    Misschien in de toekomst nuttig voor mensen die tegen dit probleem aanlopen.
    Nadat de koppeling met de Compilot actief is gemaakt, zet dan bij instellingen, geluiden: Toetsenbordklik en Vergrendelgeluid op uit.
    Heb je dan net als ik dat de iphone op iedere aanraking reageert, doe dan een geforceerde herstart van de telefoon. Nu schakelt hij alleen bij in of uitgaande berichten.
    TIP: zet bij apps die geen geluid nodig hebben de speaker uit. zaklamp bv.
  • Hallo heren,

    Pas nu de vraag gelezen :)
    En inmiddels ook opgelost dus.... het is inderdaad een regelmatige terugkerende vraag. Jullie tips zijn waardevol, dank daarvoor!

    Hartelijke groet,
    Henk van Rees
Sign In or Register to comment.