Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

nieuw

Hallo, mijn naam is Lida ben 59 jaar getrouwd, 3 dochters die uit huis zijn. ook hebben we 2 honden en 2 katten en ik woon in de kop van Noord Holland. Sinds mijn 4e ben ik slechthorend dat in de loop der jaren zo verergert is dat ik sinds afgelopen dinsdag een ci draag. Ook draag ik hoortoestellen, maar nu dus even niet omdat ik moet revalideren. Ook heb ik 50 jaar tinnitus en sinds 2015 hyperacisius door te hard afgestelde nieuwe hoortoestellen. Ik begin mijn hoorreis vanaf deze week en het moet allemaal nog wennen. Ik ben in het Vu in Amsterdam geopereerd en alles was goed gegaan. Ook zit ik op Facebook in een groep van mensen met ervaringen met ci. zo hoop ik ervaringen te delen en te horen als ik vragen heb.

gr.lida

Comments

  • Hallo Lida,

    Leuk je ook hier te treffen. Op Facebook hebben we in de groep Ervaringen Cochleair al eens contact met elkaar gehad.
    Ik hoop dat je een voorspoedige hoorreis zal hebben en wens je een fijne revalidatie.
    Uit ervaring weet ik dat het hard werken is deze periode. Maar het is het waard!

    Ik draag de Naida Q90 en een hoortoestel, de Naikda Link.

    Tip; op Facebook kan je veel informatie vinden en veel reacties lezen. Op dit forum tref je uitsluitend gebruikers van Advanced Bionics.

    Deel gerust je ervaringen, graag zelfs. En je vragen, daar kunnen we antwoorden op vinden.

    Hartelijke groet en tot ziens!

    Henk

    PS: misschien heb je belangstelling voor OPCIdag in Nijkerk op 25 maart a.s. daar zal ook een stand zijn van Advanced Bionics :)
    Welkom daar!
Sign In or Register to comment.