Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

Wat krijg je allemaal in een CI pakket en wat moet ik zelf apart aanschaffen

Hallo beste mensen, ik ben hier nieuw. Ik heb nog geen CI, maar dit zal niet heel lang meer duren. Ik vroeg mij af of de extra hulpmiddelen zoals de Roger pen, compilot, een waterdichte behuizing of andere apparatuur ook meegeleverd worden of dat dit apart aangeschaft moet worden. Worden deze extra hulpmiddelen wel vergoed?
Wat zit er standaard in een CI packet en wat moet apart erbij gekocht worden?
is er ergens een lijstje beschikbaar waar je dingen kan bijbestellen? Hopelijk kan iemand mijn vragen beantwoorden.

Comments

  • geen idee, maar ga dinsdag naar AB om het te vragen, rogerpen ed valt onder solo apparatuur en krijg je vergoed van je ziektekosten verzekering. ik heb van phona, mylink, de rogerpen, van widex iets. net zoals ringleiding krijg je gewoon vergoed
  • Beste Saab,

    Dit is een vraag die het beste aan je CI team gesteld kan worden. Er zijn diverse mogelijkheden en doorgaans ruim voldoende.
    Zoals Zwolle al aangeeft, diverse soloapparatuur krijg je vergoed door je zorgverzekeraar. Ook dit kan je heel goedbespreken met je CI team.

    Zwolle.... tot dinsdag bij de ci infobijeenkomst in Vianen.
    Saab, morgenavond en dinsdagmiddag zijn er info bijeenkomsten in Vianen. Welkom maar wel vooraf aanmelden in nodig!

    Zie
    http://www.doof.nl/nieuws/ci-informatiebijeenkomsten-unieke-samenwerking-tussen-een-ci-en-een-hoortoestel/29874

    Groet
    Henk

  • Beste Zwolle,

    Was fijn je gisteren gesproken te hebben tijdens de infobijeenkomst in Vianen.

    Succes met je traject!

    Groet
    Henk
  • je krijgt een standaard pakket en een extra pakket, hier zijn veel keuze mogelijkheden, die je ook tot na 6 maand na de aansluiting kunt aanschaffen. bv een telefoon, een aqua kit, een batterij kit, een kit met extra kabels ed.

    ik heb wel een foto van de folder gemaakt
  • Afhankelijk van je behoeften stel je dus je eigen pakket samen.
Sign In or Register to comment.