Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

droogbox voor hoortoestel

de droogboxen zijn voor mij erg duur ik zou graag weten waar misschien betaalbare te koop zijn.

Comments

  • Beste Frans,

    Je vraag gaat specifiek over droogbox voor hoortoestel en niet over een processor van een CI als ik het goed begrijp.

    Droogboxen zijn inderdaad vrij prijzig.

    Ik heb wat op internet zitten speuren en kwam uit bij de site van hoorbatterijen.nl
    Zij kunnen redelijk goedkoop een droogbeker en droogcapsules van het merk Cedis leveren. Veel audiciens leveren deze droogbeker ook mee bij aanschaf van een hoortoestel.

    De volgende link brengt je rechtstreeks naar de site;
    https://www.hoorbatterijen.nl/accessoires/drogen.html

    Overigens, vrijwel elke audicien kan deze beker en droogcapsules ook leveren.

    Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord?

    Met groet,
    Henk van Rees
  • Ik gebruik al een tijdje een droogetui voor mijn ci zodat ik geen droog capsules hoef mee te nemen op reis en het is veel kleiner. Tot nu toe werkt het prima maar het wordt niet speciaal aanbevolen voor CI heb ik begrepen.
  • Hallo Fokke,

    Ik gebruik bij voorkeur de aanbevolen en meegeleverde droogdoos. Thuis sowieso geen probleem.
    Op reis, kan ik me voorstellen, kan een etui zonder capsules, handig zijn. De vraag is wel, zeker bij transpireren (overkomt me geregeld tijdens zonvakanties) of het etui voldoende effectief is.
    Schade door vocht kan namelijk heel langzaam ontstaan. Soms zelfs maanden of nog langer nadat de processor onvoldoende droog gemaakt is.

    Misschien wat groter in omvang, veiligheid voorop en ik hou het dus bij de meegeleverde droogdoos.

    Met groet,
    Henk
Sign In or Register to comment.