Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

Ik ben hier nieuw

mijn nieuwe ci neptune voor onder water

Hallo,

Heeft iemand al gezwommen met de nieuwe neptune?

Ook in het buiten water? Hoe is dat bevallen?

Comments

  • Hallo Lisette,

    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar op you tube staan er wel wat filmpjes van. Bijzonder om te zien!
    Als je op you tube "neptune advanced bionics" intypt krijg je een aantal filmpjes te zien.
    Maar het beste is om het natuurlijk uit eerste hand te horen. Ik ben ook benieuwd!

    Groetjes,
    Hedwig
  • Dag Lisette,

    Jahoor. Ik heb reeds gezwommen met de Neptune. Dat was in het begin best wel gek. En bij een bommetje wil de headpiece nog wel eens van het hoofd los komen, maar het kan! Het was erg leuk om zo met mijn kinderen te kunnen zwemmen. Normaal heerst en dan een doodse stilte, maar nu hoorde ik een kakofonie aan geluiden, gillende kinderstemmen, watergespetter etc.

    De meerwaarde van de Neptune ervaar ik voornamelijk bij het hardlopen. Ik transpireer nogal veel, en de Harmony liet ik dus altijd thuis. Echter, het hardlopen met geluid is veel leuker. Vooral smorgens hoor je de vogels goed kwetteren. En ik schrik me niet meer te pletter als ik van achter gepasseerd wordt door fietsers of ander verkeer.

    De Neptune is ook fijn om muziek mee te luisteren. De direct-link is bij de Neptune allemaal net wat steviger en beter te bedienen tov de Harmony. Kortom, het is leuk om uit te vinden welke processor het beste bij je past en hoe je ze gebruikt bij minder alledaagse activiteiten.

    Groetjes,
    Pascal
  • Hallo Pascal,Is het zo dat als je voor AB kiest, twee processoren kan gebruiken, zoals in jouw situatie ?Of heb jij er zelf 1 erbij gekocht ?Groeten van Marjan
  • Hallo,

    Ook ik heb de neptune, ben er super blij mee! De voordelen:
    - Niks meer achter het oor, kastje bij me dragen valt erg mee, want is niet groot.
    - Omdat ik zwemles geef, is het natuurlijk voor mij super handig te gebruiken tijdens mijn werk!
    - Zelfs onder water kun je horen!
    - In de Veluwse Bron (een sauna) is er onder water muziek te beluisteren, geweldig!
    - Prettig dat je je in het zwembad niet meer zo doof hoeft te voelen!
    - Met sporten is het super handig dat je niets meer achter je oor hebt!

    Genoeg voordelen toch, dacht ik zo!

    groeten Jacqueline
  • Hoi,Leuk om de positieve verhalen te lezen over de Neptune.Zelf zwem, wandel en fiets ik graag en wil ik ook graag ballet weer gaan oppakken, mijn grootste passie imageOmdat ik van nature het al gauw warm heb tijdens inspanning, is het laatste wat ik wil dat door zoutdruppels (zweet) de CI achter het oor kapot gaat. Bij mijn oorhanger die ik nu nog draag, deed ik deze op een gegeven moment ook uit en zo snel als het kon de drybox in. Hoe lang zijn deze snoertjes die naar het kasttoestel van de Neptune lopen ? Ik heb begrepen dat er 2 OF 3 lengtes zijn ?En hoe heb je de Neptune dan bevestigd als je gaat zwemmen ? Aan je arm of in je haar of heb je dan een badmuts op ?Hoe ervaren jullie de overgang van een hoortoestel naar een kasttoestel, indien van toepassing op jou uiteraard !Groeten van Marjan
  • Hallo,

    Die vraag van Marjan aan Pascal is wel relevant: als je bij AB voor de Naida of Harmony (dus AHO) kiest, kan je die tweede (de Neptune) er dan gewoon bijkopen? is dat dan prijzig?
    De neptune lijkt mij ook wel fijn voor het hardlopen, mijn gehoorapparetn gaan na het sporten ook meteen in de droger.

    Dita
Sign In or Register to comment.