Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.

Ervaringen met vaste en mobiele telefoon, FM-systemen, DVD, enz.

CI, merk Harmony

Ik ben hier nieuw. Ik ben al jaren in bezit van een CI, eerst met een kastje Platium Series, sinds half jaar een oorhanger Harmony. Dat bevalt mij uitstekend. Nu wil ik graag meer weten over de hulpmiddelen waarmee ik meer kan horen en luisteren. Er is wel een extra oorhaak waarmee ik aan de bovenkant kan aansluiten met FM-systemen, telefoon, enz. Hoe krijg ik die aangesloten? Of moet ik hulpstukken van Phonak of ander merken aanschaffen? Bij wie kan ik dan terecht? Is er iemand die er veel ervaringen mee heeft? Dat zou ik graag van jullie willen vernemen. Alvast bedankt!

Groetjes Mariet

Comments

  • Hallo Mariet,
    Er bestaat een mogelijkheid om dit uit te proberen. In principe kan dit gebeuren via het AC maar ik kan je dit ook direct aanbieden vanuit Phonak. Dit gebeurt geheel vrijblijvend. Als je hier gebruik van wilt maken stuur me dan een mail met daarin je woonplaats, we kunnen dan hierover afspraken maken.

    Groet,

    Jan
  • Hallo Jan,

    Bedankt voor je reactie! Je had het over AC. Bedoel je Audiologisch Centrum en waar ik geopereerd was en een CI van heb? Zo ja, dat wil ik ook proberen. Als het me niet lukt, dan hoor je het wel. Ook wil ik graag meer weten over de ervaringen van andere CI-dragers. Dus ik kijk er naar uit.

    Groetjes Mariet.

  • Inderdaad AC is het audilogisch centrum. Zij kunnen een proef ook aanvragen en starten. Maakt niet uit welke weg gekozen wordt maar laat je goed voorlichten.

    Groet,

    Jan
Sign In or Register to comment.